Suchergebnisse

18 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#611. September 2008

Memories as Assets: Strategic Memory Protection in Choice over Time

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 35, Heft 5, S. 715-728

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#91. Mai 2021

How Resource Scarcity Influences the Preference for Counterhedonic Consumption

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 5, S. 904-919

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#103. April 2020

On My Own: The Aversion to Being Observed during the Preference-Construction Stage

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 4, S. 475-499

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#115. Oktober 2020

Do versus Don't: The Impact of Framing on Goal-Level Setting

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 6, S. 1003-1024

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1214. November 2019

Consumers Make Different Inferences and Choices When Product Uncertainty Is Attributed to Forgetting Rather than Ignorance

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 1, S. 56-78

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1311. Oktober 2023

Better Together: How Clustering Can Attenuate Hedonic Decline

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1413. Januar 2024

When Learning Negative Brand Associations Leads to Positive Evaluations of Effectiveness

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#157. September 2023

Appearance for Females, Functionality for Males? The False Lay Belief about Gender Difference in Product Preference

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 6, S. 1136-1156

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft